perjantai 24. helmikuuta 2012

Vuoden Äiti!

1. Tunnen itseni Vuoden Äidiksi kun… Kun pyöritän tätä "meidän sirkusta" täällä viikolla omineni.. (Etenkin viime viikolla oksennus ja ripulitaudissa)

2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on… Pitää tämä koko paletti kasassa, ja koti "kunnossa" ;) ja pyörittää tätä settii...

3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän… sanoi viimeiseksi illalla: Kuule äiti mulla ois sulle viel yks asia, Että sä oot maailman mahtavin äiti ja mun iki oma sankari ja lentosuukko siihen vielä päälle ♥ 

4. Kello 12 yöllä olen yleensä… Juuri nukahtaneena... zzz..zzzz.. :)

5. Kello 8 aamulla olen yleensä…. Koiran kanssa aamulenkillä...

6. Haluaisin sanoa  lasten isälle, että.. Olet korvaamaton meille, ja et edes tiedä kuinka arvostetaan sinua ja työtäsi.. Teet kaiken meidän eteen!

7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että.. Arvostan sinua äitinä ja ihmisenä enemmän kuin uskotkaan. Toivoisin voivani olla yhtä hyvä äiti omille lapsilleni, kuin sinä olet minulle ja sisaruksilleni.

8. Viimeksi kiroilin, kun….  Nyt en juuri muista sitä hetkeä... mutta ei iitä varmaan kauaakaan ole.. luulisin että Topille jotain ulkona kiroillut.. Mun paha tapa kyllä kiroilu..

9. En ole koskaan osannut… Puhua ulkomaan kieliä, mikä kyllä näin aikuisena harmittaa kun ei ole koulussa kunnolla opetellut..

10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia, voi tehdä on… Tavata niitä niin tärkeitä huippu ystiksiä ja vaihtaa kuulumisia... Niitä on lähellä, mutta kauempanakin.. mutta jokaisen huippu frendin kanssa vaikkei ois nähny pitkää aikaa.. niin jutut jatkuu siitä mihin jäimme, ja ihan kun se päivä olisi ollut "eilen"

Näin tunnustuksen ja ajattelin itse tehdä tämän kanssa koska, oli mieleinen.. ja hiukan itsestäni teille paljastusta minusta!!! ;) 

Ja tähän postaukseen on mulla siihen se oikea kuvakin :) Onko tämä pysti tänä vuonna sinun luona, nyt se löytyy meiltä :)




*Elina*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti