perjantai 13. huhtikuuta 2012

Antti Reini

Nyt oli pakko tehdä postaus tästä ihan huippu näyttelijästä.. Siis tässä on sitä jotain mun makuun... Niin "sopivasti renttu"... ai että.. ja kun on ollut puhetta että Antti Reini ei olisi hyvä Jussi Vareksena, niin olen kyll ihan toista mieltä.. 

Olen kaikki Varekset nähnyt ja Reini upposi kyllä heti tähän rooliin mulle.. kun olisi aina ollut :)


Eniten itse olen pitänyt Pahan suudelmasta ja Kaidan tien kulkijasta ;)

Ja voi että on upea pari tuo Antti ja Anu :)
niin toisilleen sopivat...


Tämmösillä fiiliksillä lähdetään tähän viikonloppuun...;) 


Vietämmekin eläinten ja likkojen viikonloppua ihan kotoillen.. ens viikolla sitten mökki taas kutsuu ;)

Ihanaa Viikonloppua lukijani!!!!!


ja loppuun vielä ;)



*Elina*


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti