lauantai 1. joulukuuta 2012

1.VUOSI!!

Joo tänään on minun blogini vuosipäivä!!

Siis vuosi sitten aloitin tämän blogiin kirjoittelun.. Vuosia olin jo seuraillut muiden kirjoituksia, monesti mietin että oisko toi mun juttu?? Toisaalta miksei.. Ihan vaan sillä omalla tyylillä, ja omilla mielipiteillä!!

Aluksi oli joo uuden opettelua ennen kun nää normaali asiat selkeyty itselleen tästä blogi maailmasta!!

Mutta täytyy myöntää että mulla on pelkkää plussaa sanottavana tästä blogi maailmasta.. uusia juttuja, tullut paljon vuoden aikana.. oon saannut myös tutustua eri bloggaajiin.. ja se on ollut todella kiva juttu.. ;)

Ja saannut kommentteja kirjoituksille, se jos jokin onkin kivaa koska silloin viimeistään sitä sisäistää että hei täällähän käy vierailijoita.. Joten olen todella otettu siitä jos välillä viitsitte jonkin puumerkin jättää kommentti osioon..


Haluan tässä vaiheessa kiittää kaikkia teitä lukijoitani, vierailuista koska vierailuja vuoden aikaan on kirjattu yli 20000!!!
Siis ihan huippua ja mieletöntä!!

Tällä samalla tyylillä jatkan juttujani... kohti joulua nimittäin!!!! ;)


Ihanaista lauantai-iltaa!!!!


*Elina*

1 kommentti:

  1. Puumerkki =)Niin kyllähän toi aika vierähtää nopeasti, hyvä kun perässä pysyy. Kohta joulu hönkötys ylimmillään, jonka jälkeen alkaa taas se kevään ja kesän odotus. Ja voi sian leuka jos tänä kesänä ei ole kuuma niin sitte mulla kyllä napsahtaa päässä jotain (enemmän kuin tavallisesti). Ihanaa kuitenkin kun saatiin vähän lunta tänne pimeyden tyys-sijaan ja päivä tuntuu pidemmältä nyt. Etenkin kun on näitä 1pv vapaita niin on suotavaakin että tuntuu aika pidemmältä =) Taidan käydä vähän ulkona kun siellä tuntuu olevan niin hiton "hapekas" keli =) ei muuta kun pyhäpäivän jatkoa sinne ja palataan asiaan. Moikkeleismoikkelis =) LOVE -T-

    VastaaPoista